کیانکیان، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

Kian_fathi

تموم شدن شیرخشک

1397/1/20 14:06
نویسنده : Zohreh
281 بازدید
اشتراک گذاری
پسرم چون آلرژی به پروتیین گاوی داری.

من هشت ماه رژیم غذایی گرفتم تا بهت شیر بدم .

حذف خیلی از میوه ها .لبنیات.گوشت گاوی.گوسفندی.اجیل و شیرینی و شکلات.مغزها.ادویه جات.و خیلی چیزای دیگه.خیلی از روغن های سرخ کردنی.خلاصه حسابی منع شدم.

حالم همش بد میشد و تنهایی هم باید بهت رسیدگی میکردم.چون بابایی مشغول بیمارستان و اداره و تحصیلش هست.

بابا بزرگ ما رو برد ساری تا بریم پیش فوق تخصص گوارش اطفال و نوزادان و دکتر بعد از چند بار ویزیت بهمون گفت باید شیر رو قطع کنم و شیرخشک مخصوص بهت بدیم .شیرخشکی که اصلل گیر نمیاد..😥

بابابزرگ علوم پزشکی مازندران ثبت نامت کرد و ماهی شیش تا شیرخشک بهمون میدن.

امروز شیرخشک این ماهت تموم شد و من از دو روز قبل از استرس دارم هلاک میشم.

اما بابا بزرگ با ماشینای توراهی گرگان شاهرود برامون فرستاد که یکی دو ساعته دیگه میرسه.منو پسرم نجات پیدا میکنیم😭

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Kian_fathi می باشد