کیانکیان، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

Kian_fathi

...Hi

سلام .

به وبلاگ اقا کیان خوش اومدین.

امیدوارم از مطالب لذت ببرید.

۹۷/۰۱/۱۹

شمال

ما تصمیم گرفتیم بریم شمال. شیفت های بابایی سنگین بود و ازم خواست تا برم شمال و استراحت کنم. تو توی خونه هم بازی نداشتی و خسته شدی. ما اومدیم شمال و اول دلت برا بابایی تنگید . طبق معمول هم شیطونی هات پا برجا بود. ...
1 ارديبهشت 1397

گردش صبح

صبح وقتی بابایی از اداره اومد خونه . منو تو و بابایی رفتیم بگردیم. خیلی شادی میکردی پسرم.ما خوشحال بودیم از صدای خنده هات. مخصوصا وقتی بابایی بردت کوه تا از بالا شهر رو ببینی . من خیال میکردم میترسی اما خیلی خوشحال بودی. ...
28 فروردين 1397

عشقم فردا هشت ماهش تموم میشه

کیانم فردا ۲۸فروردین هشت ماهت  تموم میشه. برات برنامه ی غذایی جدیدی در نظر گرفتم. امیدوارم دوس داشته باشی. دندوناتم خبر از اومدن  دارن... 😊 ...
27 فروردين 1397

مهمونای مهربون

پسرم .دیشب حاجی بابا و آنا اومدن خونمون. تازه دوتا مهمون ویژه هم داشتیم. آقاجون و مامان بزرگ😙 بخاطر تو اومدن شاهرود و کلی خوشحالمون کردن. وقتی میخاستن برن .حاجی بابا تو باغچه کوچیکمون سبزی کاشتن. 😊...
26 فروردين 1397

امتحان ماست گاوی

پسرم امروز به اندازه سر قاشق چایخوری برات ماست امتحان کردم.اما متاسفانه کلی ریفلاکس دادی و همش زور میزنی. خیلی ناراحت شدم. اخه تا کی فقط سوپ بخوری. من از غصه آب شدم این هشت ماه. خدایا پسرم گناه داره. به بزرگیت قسم کاری کن خوب شه و بتونه غذاهای مفید بخوره. ...
23 فروردين 1397

بازی ظهر

پسرم ظهر منو تو تنها بودیم تو رفتی اتاق خواب و داشتی با پرده ها بازی میکردی و خوشحال بودی بازی با پارچه و پرده و خیلی دوس داری ...
21 فروردين 1397

اموزش زبان دوم

پسرم من از شیش ماهگی برات زبان دوم رو شروع کردم. دوس دارم خیلی باهات کار کنم تا زبان انگلیسی و آمریکاییت قوی باشه. پسرم این سی دی رو برات سفارش دادم و تو از صبح تا شب فقط نگاش میکنی.خیلی دوسش داری و ازش دل نمیکنی.من روزی یکی دو ساعت برات فقط میزارم تا نگاش کنی نمیخام از فعالیت هات عقب بمونی. ...
20 فروردين 1397
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Kian_fathi می باشد